Saturday, January 23, 2010

tahan gelak...


emh...
suatu hri nih aku ngn fmily aku kluar bli brg...
di.......,pada pkul......hehee...
then smpai d shoping complex aku ngn mak aku tercari2 tmpat msok mall tuh...
hahaha...yg ade dpn ktorg skrg tmpat kluar...
jd keliru...eii..mcm cri ank hilang...klakar..
aku pon trik je mak aku msok di mana org rmai kluar..wakakaka..
dgn muke slumber ajeh...kah2..nsb bek siren kiri kanan tuh ta bnyi...hihihih....
smpai dlm uh plak aku mnuju ke tgga...tup..tup...aku tgok adek aku msok..n tmpt tuh mmg tok masok...mau aku tgelak bsr time uh...(sebenanye malu)..hehee
after tuh kitorg g mkn...yeh...
order la pape yg ptot..then org tuh tye...(pmpn siam mugkin)
"kat sini klau nk ikan pon ade"
di sbbkn telalu bnyk oder mak aku minx la yg kecik...
"klau kcik pon ade.."
then org tuh sugess...
"emh kerapu ade,krakap ade..."
??? aku pndg muke dy dgn pelik...krakap???
tp muke dy muke slumber je...
mak aku btolkn..
"siakap.."
hahahaha...aku nk gelak...tp aku tahan je..
ta tahan tgok muke slumber dog dy uh....
mgkin krapu+siakap=krakap...
msok je dlm kete aku pon lpaskn glk...dgn perut yg knyg ka2...!!(^_^)v...