Sunday, January 24, 2010

di malam yang sepi...


uh...crita nih baru2 juga belaku...
huh...di mana pada masa cuti pnjang...
aku dgn keluarga pegi bercuti...
kami dari tambun turun sehingga ke port dikson...
umh...ye agk lme masa di ambil hehehe..
drpd tambun kami trun ke cameron higlnd..wuh..di sana aku ta bnyk jln...walaupun niat mau mginap di sana..hesshhh...jadi kami truskn pjlnn...
trus ke pd..dlm jam 6pm g 2...emh...smpai aj di pd jam 11pm..wuu...
pape pon aku respek sama aya aku sggup drive sbgitu lme...urh...then smpai di pd.....
kami tros mncari pnginapan di kondominium...kbetuln kwn aya aku bkrja di c 2...
jd ta susa la na cari tmpt...ahaa...
smpai aj di c 2 ada pak guard tnjukkn jln....tggu pnya tggu akhirnya org tuh arahkan ke blok....bilik.....
emh...kami pon pindahkn brg2 kperluan ke atas..
tp cuma 1 la...mood mak aku time uh ta brapa ok...dy diam aja...hesshhh...dy ckp dyta ske tmpt uh..walhal kitorg mgkin xcited..heheheh
blik tuh di tgkat 3...uh..n blik tuh jgk sunyi aja...
di sbelah knan kiri ad 1 bilik tp ta brpenghuni...uwh ta kesa la tuh...
lpas aja kmas2 brg...aya pn ajak kluar mkn...ta jauh dr ruma tuh...
tapi aku ta ikot...aku ltih sgt tmbh2 plk aku tgh ehem..ehem...ahahahah...
then ak wt kputusan aku na stay kt ruma aja...
jd fmily aku tros la tggalkn ruma..aku dok dlm blik..au tgok tv aya aku blum btulkn...
jd aku mcg2 aj sama kwn2 aku...
selang brapa minit..aku dgr org ttp pintu dpn..heh..rasanya famly aku suda kluar..emhh..
aku pergi la tgok...yah..ta de pape angin je kot...
aku lock pintu tuh..
uww...aku ddk pla di ruang tamu..
deeebboooommm!!!!
uii...pintu blik pla ttutup..heh...
ape nih??!!
naa..aku tgok pintu tuh trbuka aja...
aku da mule tdok diam....heh...takott!!!
igt plak psn ustazah aku...'bnda' uh mgkin kacau kita lbey2 lgi time ehem..ehem...
hihh...jd aku dok aja di krusi...
krusi tuh pa pnjg...aku ddk btul2 dpn tv yg ta brsiaran tuh heehe...
tgh2 mcg..bulu roma aku nek...
huurrhhh...ap nih...??!!
aku pndg aja fon aku...aku tkot na pndg tmpt len...
mcg demi mcg smpai aku masih tenung aja fon uh...cuz time tuh aku rasa ad 'sumthing'
di sebela...hehhh...
tmbh pulak kaca tv tuh ad d dpn aku...lg aku ta brani nk pndg tkot2 aku tpndg bnda len...
huhh...
aku tros call kakak aku...ckp aku nk ikot sama..hahahah...
nsib aja dorg ta mkn lgii..fuhhh!!!
then slesai aja mkn aya aku suges tok trus balik ruma di kp...
trus tggalkn kondo,pak guard,dan suasana yg seram mlm tuh....
hiiih...tuh la aku ckp aku respek sama aya aku dy sggup truskn lg pjlnn ke ruma mgkin jam 1a.m...dn smpai dlm pkul 2a.m...hissshh...dan dlm pjalnn tuh jgk aya aku ckp dy tertggal jaket..uwhh...d sbbkn jarak suda jauh ta jd tok pth smula...
ad hikmah jg mak aku bad mood mlm tuh...hihihih...
jadi crita nih btul2 brlaku dkt aku wlaupun ta seram bg semua ia tp seram bg aku...
sekian...(^_^)v..
.