Friday, January 22, 2010

khairunnisa azmi...

pada mulanya petemuanku dengan dia di gelanggang badminton di mana aku dan die mewakili sekolah utk ke peringkat daerah....kali pertama ku pandang wajahnya hehe..agak sombong jugak....wah ayat....x pe lah budak2...aku tertarik dgn kelincahanya dalam menewaskn musuh....ye....not bad(ayat poyo)..aku mula berckp dgnnya semasa aku terpaksa menjaga line court...urh...da la jaga utk pihak bkn sekolah aku...aduh...tpi dlm kegelisahan tuh bru aku prsan die kat sbalh aku..ahah!!seb bek die ade..hihih...aku pon tye la serba sket cm ne na jge line...bkn x reti tp aku klo cuak sume bnda aku reti akn jd x reti...blur...then die ajar dan trus ajar...hahah..lps tuh br ok...urmh..tapi perbualan aku dgnnya setakat itu shj...~~
Tiba2 satu ari...dalam klas...~~
x: dila!dila!muke ko same la cm budak tuh!!!
aku: ape nih!!tibe2 jek...nak gurau pon agak2 la..
x:eii!!!ko tgok la bdk tuh...tdi aku kcow die...
dila:????ape nih???
x:x la aku dengan __ tdi ckp kt die adik nih cm muke kak dila la.....
aku: oihak!!!
x:lpas tuh budak tuh snyum2 je..die kata die knl ko...
aku: cpe nih??bdk ne??nama??
x:nisa!!tdi jmpe die time kawat...
aku: nisa??!!

ooh...aku pon knl...jadi lma kelamaan....aku dgn nisa dah jdi perbualan ramai org..termasok kwn die...hahahahha...perbualan ape???!!ermh!!!dorang pggil kitorg kembar...urh...ye la mungkin kowt..ketinggian sama,malu2 pon sama,identiti sama n mcm2 ag..urmh...itu lah adik pertama aku jmpa kat tks yg bleh dikatakan rapat jugak...hoo....tpi sygnye die trpaksa pindah atas khendak kuargenye...aku terkilan x dpt menemuinya ketika kakinya melangkah utk kali terakhir disini...(pindah)urh..nisa2..bnyk gak memori dgn die..lbih2 lagi bile ade trnment utk net ball..haha...tuh la 1st time aku bergambar dgn die......uhuk!!!
nice character from her: creative thinking..slumber..
bad character: x pandai pjok org... perahsia yang melampau...hahahak..that's all about her...i'll never regret 2 know u..n thanks 4 being my fwen...swet from me muahh!!...



..khairunnisa.... after game:net ball....