Sunday, February 28, 2010

kawan akuh...dulu....dan sekarang..

salam hormat sume...haaaa...
meh2...na cite bout fwen nih..
huhuh...cpe uh...ta ya taw la..bia la rahsia..
huhu..tp pape un...masih dalm igtn nih..

knpa manusia mudah berubah??
huh...ego??blagak??
aku ta paam la...

ok...time uh cuti pnjg...
well aku un da lme ta jmpe dy..hehehe..
then tiba2 kitaorg gadoh jap...y??
cuz dy tipu aku...
hurrhh...aku tggu dy same2 tok amex lesen but dy g dlu...
bia la..
then hari seterusnya...

aku jmpa dy..
pergh...totaly berubah...
mngkin sudapny pkwa..hahaha..
tp dy ta cm uh dlu...
huuurhh...
dy jg skunk suda gedik??ahaha!!!gedik!!!yes!!
aku ta paam la...
huh...
dan bila jmpa aku,
aku rase cm ta knal je dy..huhuuh..
n aku jadi malu plak bile ngn dy...

np ye???hahaha..
aku ta pat twima die bgitu skali..
n aku bkn lagi kwn bek dy mgkin...
huhuh..
emmh..tah la...arap2 dy bahagia..
n baik2 somo..huuhuh..
amninn....