Wednesday, November 9, 2011

HARI INI.... BUAT BONDA

Hari nih aku balik sorang-2..

ermm...adik aku g lwatan kelantan nuh..aku nak tggu akk aku join anta aku ,tmn aku balik ari nih tp dy tuh lmbt pulak siap..aiishh...
Then ayah anta aku sampai bus10.err slalu mak ada ,ayah ada teman skali ak smpai bus datang tp arinih ak sorang-2 . L
Tgu ja la bus.20 mnt pas uh bus datang..er...tapi bukan nih ak nak cite.
ak nak cite bile ak naik bus.aku duduk ja tmpat duduk ak tros mcg mak..
“ mak,la da nak gerak “,,lame tggu mak reply .....
mak rep
à  “k”  hoh ..0__0
to ja mak reply??! Tiba-2 teingat ak ad terringgi suara ngn mak mlm tuh..tak tau lah mak simpan lam ati or ta.err...hope tak laa..

case : nak anta adik ak g railway station.ak sgt-2 mls nak ikut.tp na jg aty adik ak,ak decide la nak pegi tu pon 50-50 ja..ak pon lengah-2 laa..pk kan nak pegi or ta.
ak pon decide nak pegi..time toh ayah plk RUSHING nak grak na kejar masa.ermm apa ag mak pon bising la..dlam bising-2 to ak ter tinggi suara sbb ta tahan dgr dy bebel...~__~
adehh...apa la ak nih..then lam keta mak senyap jaa...

++ case stop disitu.
Sreeeetttt..........(bus brek tiba-2)

ak tepinga-2..jantung berdegup kencang..
ada xcident at dpn bus mujur bus ak tuh smpat brek ketepi.ak kembali ok.
sandar ja at kusi tiba-2 teringat cerita dulu ak wat mak merajok..ouch !!np mesti ak te pk kn tuh!

case : ak mase tuh kecik ag.dajah 1,2 kot.mak keje.ayah keje,akk aku skola kot(xtra klas),adik ak at umah nany..tgal ak sorang at umah mak soh jaga kunci umah.ak nih plak dulu nya lasak suka sgt kua nak main.time to femes ngn main guli.so ptg to ak kua main guli ngn kwn ak..kunci ak bwk skali.maklum la kalau da main to ltk mna pon da ta ingat..so smpai la mak balik,ayah balik keje.ak pon suke laa..cm budak-2 skg suka sgt parents balik kn..naik je rumah mak minx kunci.kunci!kunci !
err ak lupe mana ak ltk !!ak g balik tmpt ak main td ILANG !ILANG! :’(
mcm-2 ak pk mase tuh...naik ja mak marah..marah sgt mak masa tu ngn ak.mlm tuh mak ta ckp pon ngn ak..smpai kn 1 masa tuh akk ak push soh ak minx maaf.mcm-2 akk advice soh ak pegi minx maaf.
ak ta na.ak takot mak marah.ak dok ja tepi dinding bilik tgok mak bc surat kaba..
lastly,ak pegi slow-2..ak ckp at mak ak minx maaf.ak cuai..tros air mata jatoh !haa to lemahnya ak tuh! :”D
mak tros plok ak ckp jgn wat ag...

pinnnnnnnnnnnnnn.....(hon bus kuat sgt...tesentak ak)
kreta melintas tiba-2 mmg kene maki la kreta tuh...(abaikan)

[[di sini ak ingin mohon maaf kepada bonda tercinta untuk selama nih kalau ada wat silap dan salah.tiada niat di hati tok luka kan hati bonda..sesungguhnya sayang tok bonda tiada kurangnya.]].

Salam sayang ,,
ANAKMU.