Monday, March 8, 2010

gila-gila



~cerita 1~
suatu hari mak andir,menyuruh pak pandir ke pasar tani,untk membeli limau nipis,dan barangan keperluan lain.selang beberapa jam kemudian,pak pandir pun tiba di rumah dlm keadaan keletihan.
lalu mak andir pun menegur,ada ke barang 2 yang saya suruh beli td?
ada tapi cuma satu je yang saya x jumpa,jawab pak pandir.
ha... barang apa?
limau nipis,dah habis satu pasar saya ronda,dari hujung ke pangkal x juga jumpa,semua limau yang diorang jual bulat2,
xde plak yang nipis2.
hampeh tul laki aq ni la, sama cam ggblue.


~cerita 2~
Seorang nenek memukul bontot cucunya yang telah melakukan perbuatan

yang tak sepatutnya...
Tiba-tiba ayah budak tersebut telah ternampak.... nak berdiam diri kesian pulak pada anaknya.. nak masuk campur.. tak berani...
Lalu setiap kali nenek itu mengayun rotan memukul bontot cucu, si ayah juga bertindak menampar muka sendiri.
Melihat tindakan si ayah yang agak pelik, si nenek segera berhenti memukul cucunya dan bertanya dengan penuh kehairanan pada si ayah.
"Kenapa engkau menampar muka sendiri?"
Jawab si ayah
"Anakku dipukul orang ... dan untuk membalas perbuatannya itu, aku telah memukul anak orang itu."
**budusnye bapak udak nih..


~cerita 3~
ayah : pertama kali kte masok restoran itali nie..amin suker x..???

amin : suke..tp kte x tau nk pesan ape...
ayah : xper...kte bwat la cam da bese masok kt cni...
pelayan : selamat petang encik...ini menu tuk encik bwat pesanan..
......................................................................................................
.........................................................................................................
.....................................................................................................
ayah : hurrmmmm.....bg sye GIUSEPPE SPLADALUCCI tuk 2 org...
pelayan : maaf encik...tue nme pemilik restoran nie.....
sekali silap pesan daaaaa....
There was an error in this gadget